torsdag 28. juni 2012

Såååå sliten:(

Hvorfor så mange spørsmålstegn?? jeg vil ha svaret på livet og alt..
hvor lenge skal dette vare? orker jeg å dette?
energi, hvor er du? jeg vil ha energi til å nyte livet og glede meg over ting <3
glede meg over hver dag, ikke gruve til en ny dag :`(
ikke ha så lite energi ,at det til å med er vanskelig å finne klær og ordne seg om morgenen..
jeg vil være en mamma som har det bra og lære datteren min å nyte livet <3
Datteren min er jo solstrålen i mitt liv, og vi koser oss <3
det er jo hun som har holdt meg oppe, men jeg vil så gjerne være mer tilstedet <3
kose meg uten alle disse spørsmålstegnene og ikke bekymmre meg og ha det tungt .
puh, håper det løsner litt snart <3 vil så gjerne ha en pause <3

3 kommentarer:

  1. skjønner at du er sliten kjære du, skjønner at det ikke er lett. Men du kjemper og jobber hardt og en dag så kommer du dit hvor du kan føle på at du er mer tilstede og ikke er så bekymra og sliten, du må holde fast på det målet. Og i mens så kan du bare gjøre så godt som du greier. Du er en fantastisk flott person, og en god mor, som har opplevd ting ingen burde oppleve,du er en overlever, og du skal komme deg gjennom dette <3 har troa på deg!!

    klemmer <3

    SvarSlett
  2. <3<3<3 Ja, til energi uten energidrikker...
    Det er slitsomt å streve, er helt enig med deg.. Så vondt å ha det sånn. Og OM du tøyser og tuller en dag, så er det liksom: Å så glad du er, og så frisk du ser ut.. Ja, og hva så, liksom??? Vi PRØVER jo faktisk å leve litt vi også, selv om vi strever hele tiden..

    Bare vent vennen min, du BLIR frisk.. Det kommer til å ta TID, men det kommer til å SKJE..
    Så mange års påførsel av smerte og sykdom snur man ikke på 123, så man må ta den tida som trengs, selv om det kjennes uoverkommelig..
    Jeg vil alltid være her for deg, vet du <3<3<3
    GLA I DÆ, VENNEN..

    SvarSlett
  3. De andre har sagt alt det jeg tenkte på, hehe ^^ Så jeg sender deg rett og slett varme tanker og tusen klemmer, jeg ^^

    <3<3 Keep strong, sweetheart! <3<3

    SvarSlett