tirsdag 19. juni 2012

har startet blogg :) tør jeg dette?

hei alle sammen :)

ja, da ble det blogg, hadde aldri trodd jeg skulle lage meg det,
 men jo da ;) sannelig ble det,
 tror det kan være godt å få skrevet litt om alt og ingenting,
 litt i hvor man er i livet osv..
vi har mange utfordringer alle sammen ,
 både gode og dårlige..
men hvor skal man begynne og hva skal man skrive om ?

Livet har sannelig ikke vært lett, men jeg har begynt å jobbe,jobber for et bedre liv,
endelig <3
derfor tenkte jeg også det kunne være godt med en blogg,
ta dere med i prosessen.
og se at det er mulig <3
ikke en enkel vei, men man vil jo ha det godt <3

En sang jeg vil dere med dere, er en som sier veldig mye om hvordan livet mitt har vært ,
og hva jeg driver å jobber med <3


Ønsker dere en englerik kveld <3


4 kommentarer:

  1. Jeg trodde heller aldri jeg skulle skrive blogg, Men du så godt det var å gjøre det <3<3<3

    Tror du vil kjenne det samme også.. <3<3

    Flott design, vennen min <3<3

    Gretulerer med ny blogg og lykke til <3<3

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk vennen min <3 ja..tror det er til mye hjelp, håper det <3 klæm klæm

      Slett
  2. Så stolt av deg, vakre vakre vennen min! Du er så TØFF! Og jeg ser så stor fremgang hos deg bare den korte tiden jeg har kjent deg! Jeg ser virkelig opp til deg, og vil MER ENN GJERNE hjelpe på alle måter jeg kan! Du er beintøff, jenta mi! Gratulerer med blogg, jeg skal følge deg trofast! :D

    Masse klemmer fra Ellen :D

    SvarSlett
    Svar
    1. takk i lige måde <3 du skulle bare visst det om deg selv også <3
      gla i deg <3 klem

      Slett